Herroepingsrecht en reclameren

Kun ik de aankoop ongedaan maken als het artikel me niet bevalt?

Je hebt altijd 30 dagen om de aankoop te annuleren als je niet tevreden bent.


Houd er rekening mee dat het product in wezen onveranderde staat moet zijn, dat wil zeggen ongebruikt en niet beschadigd en in een zodanige staat dat het aan een nieuwe klant kan worden verkocht zonder prijsaftrek. Je mag het product niet gebruiken, maar natuurlijk wel voorzichtig openen en onderzoeken. Herroepingsrecht is niet van toepassing op data- / videogames indien het plastic / zegel is verbroken.

Bij de aankoop van gebruikte hygiënische artikelen en lichaamsverzorgingsproducten zoals tandenborstels, scheerapparaten en in-ear hoofdtelefoons en gehoorapparaten, enz. is herroepingsrecht om hygiënische redenen niet van toepassing. Alleen indien het artikel niet is gebruikt kun je de aankoop ongedaan maken.


Herroepingsrecht is niet van toepassing op bedrijven.

Verdere instructies over hoe verder te gaan staan op de retourbon. Met het herroepingsrecht ben je als klant verantwoordelijk voor de retourzending. Neem contact op met je dichtstbijzijnde postagent of DPD voor prijsinformatie voor het retourneren van je artikel.


Restitutie vindt plaats binnen 5-15 dagen nadat we je artikel retour hebben ontvangen en verwerkt. In het geval van een onbetaalde factuur wordt deze geannuleerd / verwijderd na ontvangst van de retourzending.
Vul het retourformulier in dat je samen met het artikel meestuurt. Hier vindt je het retourformulier.


LET OP! In geval van klacht: neem contact op met de klantenservice via het contactformulier en wacht op een reactie voordat je iets terugstuurt.


Reklamatie

Mocht je een defect of verkeerd geleverd artikel ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de klantenservice.


Je hebt altijd 3 jaar garantie op onze producten, volledig volgens de inkoopwet. (3 maanden voor oplaadbare batterijen). Om de garantie te laten gelden, moeten bestelnummers worden verstrekt. Als je de gelegenheid hebt, wil je misschien een foto van de fout e-mailen, omdat het proces hierdoor sneller gaat. We moeten de klacht goedkeuren voordat we iets terugsturen.


Restitutie vindt plaats binnen 3-14 dagen nadat we uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt. In het geval van een onbetaalde factuur wordt deze geannuleerd / verwijderd bij ontvangst van de retourzending.


Vul de retourbon in die je met het artikel meestuurt - Hier vind je de retourbon


Ongedaan maken:

Postretour wordt verzonden naar: 24 seSverige AB, Box 829, 391 28 Kalmar, Sweden Retourpakket verzonden met bezorging naar: 24 seSverige AB, Torsåsgatan 22, 392 39 Kalmar, Sweden We halen geen pakketten op die ter afhaling zijn verzonden


LET OP! In geval van klacht: neem contact op met de klantenservice via het contactformulier en wacht op een reactie voordat je iets terugstuurt.


Het verschil tussen garantie en reklamatie?

De garantie dekt beschadigingen die optreden tijdens de garantieperiode van het artikel. Deze is niet van toepassing als je als klant het artikel hebt gebruikt anders dan de oorspronkelijke functie of het oorspronkelijke ontwerp. De garantieperiode varieert van product tot product, maar bij ons is deze altijd minimaal 6 maanden.


Reklamatie; consumenten hebben volgens de wet 3 jaar recht op reklame met betrekking tot originele fabrikagefouten. Als je gebruik wilt maken van je reklamatierecht, dien je als consument aan te kunnen tonen dat probleem bij het product berust op een fabrikagefout. Het reklamatierecht omvat geen slijtage of schade ten gevolge van externe invloeden.


Transportschade

Als je bij ontvangst merkt dat het pakket of de inhoud beschadigd is, dien je onmiddellijk contact met ons op te nemen via het contactformulier zodat we je kunnen helpen je beschadigde zending te vervangen.


Heb je vragen?

Neem contact met ons op via onderstaand formulier, dan antwoorden we zo snel mogelijk.