Voorwaarden

Koop
Bij een bestelling wordt een overeenkomst gesloten op het moment dat 24hshop.nl de bestelling bevestigt door middel van een gemailde orderbevestiging. De orderbevestiging wordt automatisch gegenereerd via de database van 24hshop.nl. Indien u binnen 24 uur geen orderbevestiging van ons heeft ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen.
Bij eventuele fouten in de levertijd, prijs etc., behouden wij ons het recht om dit naderhand te corrigeren. 

Prijs
Prijzen zijn inclusief btw.

Betaling
Er zijn 5 verschillende betalingsmogelijkheden.

- Creditcardbetaling
Betaal veilig met uw VISA, Eurocard/Mastercard. Uw betaling is 100% veilig door middel van DIBS Payment Gateway, welke wordt gezien als de gateway met de hoogste veiligheid tegen fraude. Het kaartnummer wordt via een gecrypteerde aansluiting direct naar de bank verstuurt.

- IDEAL
Betaal veilig via uw Internetbank. Uw betaling is 100% veilig door middel van DIBS Payment Gateway, welke wordt gezien als de gateway met de hoogste veiligheid tegen fraude. De betaling wordt via een gecrypteerde aansluiting direct naar de bank verstuurt.

Verlate levering
Als de levering vertraging oplevert, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. U heeft als klant altijd het recht om de aankoop te annuleren indien er vertraging in de levering voorkomt. We zullen er alles aan doen om te zorgen dat de bestelling geleverd kan worden. Helaas kan het voorkomen dat het niet mogelijk is om de bestelling te leveren, bijvoorbeeld als een leverancier zijn verplichtingen aan ons niet nakomt. We behouden het recht om ons vrij te pleiten van alle vergoedingen aan een klant wanneer het gaat om verlate leveringen. 

Transportrisico’s
Wij staan garant voor eventuele transportrisico’s, dat wil zeggen het risico dat een product schade opdoet tijdens het transport of dat het pakket zoek raakt tijdens het transport naar u. U staat garant voor het risico bij een eventueel retour naar ons. 

Niet opgehaalde pakketen
Voor pakketten die niet opgehaald worden en naar ons worden geretourneerd, wordt een bedrag van 300 kr gedebiteerd (800 kr voor grote pakketten) inclusief btw, om onze onkosten voor levering en administratie te dekken.

Garantie 
24hshop.nl verkoopt alle producten met een garantie voor fabrikagefouten volgens het kooprecht van de consument, met uitzondering van oplaadbare batterijen, welke worden verkocht met een garantie van 3 maanden.
Sommige bedrijven hebben uitgebreidere garanties, zoals Sony, Nokia, Samsung, Sandisk etc. Voor meer informatie bezoekt u de website van de desbetreffende leverancier.
U heeft 3 jaar reklamatierecht.
U garantiebewijs is uw orderbevestiging, die u per e-mail ontvangt en bijgevoegd is in uw pakket. Bij een retour dient het product op een dusdanige wijze verpakt te worden, zodat het product of de productverpakking geen schade kan ondervinden.

Backorders
Indien een product in backorder geplaatst is, kunt u zien wanner het product wederom op voorraad verwacht wordt te zijn. Het product is besteld en is onderweg naar onze opslagruimte vanaf onze leverancier. U kunt het product bestellen, zodat het product direct naar u verstuurd wordt, zodra het weer op voorraad is. Let op! Het is een verwachte leverdatum. Bestelt u meerdere producten die op voorraad leverbaar zijn, worden deze producten direct aan u verzonden, de producten in backorder worden verzonden zodra deze weer op voorraad zijn. Het is niet mogelijk om bij backorder producten gebruik te maken van de betaalmogelijkheid onder rembours, in dat geval wordt het backorder product geannuleerd.

Herroepen bestelling
U heeft volgens de wet van op afstand en thuisverkoop het recht om uw bestelling te herroepen en het door u betaalde bedrag terug te vorderen binnen 30 dagen vanaf de dag dat u uw bestelling ontvangt, ongeacht de reden.

Let op! Het product/de bestelling dient in onveranderde staat, dat wil zeggen ongebruikt, niet beschadigd en in een dusdanige staat te verkeren dat het product verkoopbaar is aan een nieuwe klant, zonder verandering in prijs. U mag het product uiteraard niet gebruiken, maar wel voorzichtig openen en onderzoeken. Het herroepen van een product geldt niet voor computer of tv-spellen waarbij de de verzegeling is verbroken.

Bij het herroepen van gebruikte hygieneproducten of producten die dichtbij het lichaam worden gebruikt, zoals tandenborstels, scheerapparaten, in-ear oordopjes, gehoorapparaten etc., wordt de herroeping niet goedgekeurd in verband met hygienevoorschriften.

Meer information en verdere instructies zijn terug te vinden op het retourformulier. Bij herroeping van uw product of bestelling, dient u als klant zelf de retourkosten te voldoen. Neem contact op met uw postagentschap voor prijsopgaves voor het retourneren van uw product/verzending.

Herroepingen gelden niet voor bedrijven.

Neem contact op met  support@24hshop.nl  als u gebruik wilt maken van een herroeping.
Producten die niet aan bovenstaande criteria voldoen, worden geretourneerd aan de klant, na betaling van retour-en behandelingskosten zonder uitzonderingen. Bij alle retouren geldt dat de klant het trackingsnummer dient te bewaren.

Klachten/reclamatie
Volgens het kooprecht voor consumenten heeft u als klant een reclamatierecht van 3 jaar vanaf het moment dat u het product ontvangen heeft. 24hshop.nl neemt dit reclamatierecht in het kooprecht voor consumenten in acht. 

24hshop.nl inspecteert elke verzending alvorens het naar u gestuurd wordt. Indien het product toch nog beschadigd of fout geleverd wordt, nemen wij het voor onze rekening om de fout kostenloos te herstellen. Let op! Alvorens u het defecte of foutief geleverde product retourneert, dient u contact op te nemen met de klantenservice zodat de reclamatie goedgekeurd wordt. Soms behoeven wij enkel reservedelen te leveren.

Bij alle retouren geldt dat de klant het verzendnummer en de verzendbon dient te bewaren. Bij een retour dient het product op een dusdanige wijze verpakt te worden, zodat het product of de productverpakking geen schade kan ondervinden.


Restituties
24hshop.nl vergoedt alleen de portokosten van goedgekeurde reclamaties, bij het overleggen van de bon daarvan.

Als klant dient u de meest voordelige verzekerde verzendmethode te gebruiken, we vergoeden geen hogere bedragen als een klant een duurdere methode kiest dan noodzakelijk.

Niet goedgekeurde reclamaties worden altijd 3 maanden in onze opslagruimtes bewaard, in geval de klant het product retour wenst.

Bij creditcardbetalingen, wordt het bedrag altijd teruggestort op de rekening die gebruikt werd bij de aankoop. Bij orders die betaald zijn per factuur, onder rembours, direct via de bank of direct op onze rekening, hebben wij uw volledige bankrekeningnummer nodig om een restitutie uit te kunnen voeren. Bij misbruik van kortingcodes en de aanschaf van actieproducten wordt er geen restitutie verleent.

Privacy en veiligheid van persoonsgegevens
Al het beheer van de persoonsgegevens van consumenten geschiedt gecrypteerd met het hoogste veiligheidsniveau, met behulp van een SSL-certificaat.
24hshop.nl behandelt de persoonsgegevens van consumenten volgens de geldende . Integriteitspolicy.

Geschillen en Force majeure

Bij een eventueel geschil hebben wij als policy om de aanbevelingen van Algemene klachtencommissie te handhaven
Een eventuueel geschil dient verholpen te worden door de European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).
EU ODR: https://ec.europa.eu/odr 

In het geval van een oorlog, natuurramp, gevechtsmaatregelen op de arbeidsmarkt, autoriteitsbesluiten, uitgebleven leveringen van onderleveranciers of dusdanige situaties buiten onze macht, die niet voorzien hadden kunnen worden en die gesloten overeenkomsten van 24hshop.nl beïnvloeden, zodat 24hshop.nl zich niet kan houden aan genoemde overeenkomsten, vormen de gronden waarop 24hshop.nl bevrijd dient te worden van diens verplichtingen om de genoemde overeenkomst doorgang te laten vinden.

Leeftijdsgrens
Bestellingen van personen onder de 18 jaar worden niet goedgekeurd zonder goedkeuring van desbetreffende ouder of voogd.

Disclaimer

Wij behouden ons het recht voor om bestellingen te annuleren, ongeacht of het gaat om fouten zoals drukfouten, technische problemen, uitverkoop of massa-orders. Bij foutieve informatie heeft u als klant het recht om uw koop ongedaan te maken, met verwijzing naar het consumentenkooprecht.
Verkoopvoorwaarden update 2020-02-04