Levering

Hoe wordt mijn bestelling bij mij thuis bezorgd?

Je bestelling wordt verzonden met DPD of via PostNord. We streven ernaar je bestelling direct bij je thuis te laten bezorgen. Indien dat niet mogelijk is ontvang je bericht dat je de zending op kunt halen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.


Als je een artikel hebt bestelt dat niet kan worden geleverd zul je daarover direct op de hoogte worden gesteld. Als je meerdere artikelen hebt besteld zullen die uiteraard worden verzonden.


Hoe lang bedraagt de levertijd?

De normale levertijd is 4-6 werkdagen, tijdens het hoogseizoen kan deze variëren van 6-8 werkdagen vanaf ontvangst van je bestelling.


Wat bedragen de verzendkosten voor mijn bestelling?

De verzendkosten bedragen 4,9 EUR, ongeacht de grootte van je bestelling!


Mijn bestelling is niet aangekomen, hoewel er 8 dagen zijn verstreken sinds ik heb besteld?

Er kunnen vesrchillende oorzaken zijn; vertragingen in het verkeer, feestdagen enzovoorts. De meest voorkomende reden is dat de adresgegevens onjuist zijn. Een extra cijfer in het telefoonnummer, c / o of spelfout. Neem contact op met de klantenservice voor hulp!


LET OP! We hebben geen uitlevering / verkoop of personeel ter plaatse.


Wat als een artikel defect wordt geleverd?

Alle goederen worden gecontroleerd voordat ze worden verzonden, maar een ongeluk kan natuurlijk voorkomen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en we zullen het probleem onmiddellijk oplossen, omdat we jou als klant het belangrijkste vinden.


Zijn al uw producten op voorraad voor directe levering?

90% van onze producten zijn op voorraad. Je ziet altijd of het artikel al dan niet op voorraad is. Onze voorraad wordt in realtime bijgewerkt.


Heb je vragen?

Neem contact met ons op via onderstaand formulier, dan antwoorden we zo snel mogelijk.